Slabeste fara exercitii

Pierderea in greutate, fara exercitii necesita multa disciplina si o schimbare a obiceiurilor alimentare. Este vorba despre umplerea corpului cu absolut toate substantele nutritive posibile.

Pentru a slabi, fara exercitii, trebuie sa mancati cantitati diferite de calorii in fiecare zi pentru a induce in eroare sistemul metabolic. Acest lucru, va arde la randul sau excesul de grasime din corpul dumneavoastra si va permite sa pierdeti kilogramele in plus. Suna simplu, dar este necesar un plan adecvat. Unele dintre metode sunt:

Mancati multe fructe – fructele sunt o sursa bogata de fibre. Fibrele te fac sa te simti plin o perioada mai lunga de timp si ajuta sistemul digestiv. Reduce pur si simplu pofta pentru alimentele dulci prelucrate.

Beti apa – beti un pahar de apa inainte de fiecare masa. Acest lucru va reduce pofta de mancare. De asemenea, va mentine hidratat si ajuta in pierderea kilogramelor. Incepeti sa beti cel putin 11 pahare de apa pe zi. Apa potabila este cel mai bun mod de a mentine sub control greutatea fara exercitii.

Raspanditi-va mesele – mancati patru-cinci mese mici in loc de doua-trei, si luati intotdeauna micul dejun. Acest lucru va mentine metabolismul ridicat, va arde mai multe calorii si va reduce supraalimentarea.

Miscati-va mai multa in fiecare zi – incercati sa mergeti pe scari sau sa faceti o plimbarea, daca este posibil. Prin miscare veti arde grasimi fara sa observati.

Mancati micul dejun – acesta reprezinta cea mai importanta masa pentru a slabi. Acest lucru porneste metabolismul si permite corpului sa arda excesul de grasime in timpul zilei. Dupa ce va treziti, incercati sa luati micul dejun intr-o ora.

Nu beti calorii – beti cantitati masive de apa si ceai neindulcit, ceai rece, sucuri dietetice, cafea si alte bauturi care au continut scazut de calorii. Evitati laptele, bauturile racoritoare normale si sucurile de fructe.

Evitati carbohidratii albi – orice carbohidrat cum ar fi painea, orezul, cerealele, cartofii, pastele precum si alimentele prajite cu paine.

Evitati alimentele rapide si la cutie – aceste alimente sunt bogate in ingrediente artificiale si conservanti care scad rata metabolismului, sporind greutatea. Deci, evitati astfel de alimente si veti vedea efectul minunat asupra greutatii dumneavoastra.

Pierderea in greutate poate fi realizata fata exercitii pur si simplu prin schimbarea obiceiurilor alimentare. Ideea este sa eliminati toate obiceiurile alimentare proaste si sa le inlocuiti cu obiceiuri alimentare sanatoase. Investiti timp si bani in alimente care au un impact pozitiv asupra starii generale de sanatate.