Gustari savuroase pentru cine tarzii

Nu va simtiti daca aveti o pofta pentru o gustare tarziu in noapte. Doar nu cedati tentatiei pentru mancarea fast food. Aici este o selectie de gustari delicioase pentru ore tarzii pe care le puteti alege atunci cand va auziti stomacul hodorogit.

1. Biscuiti din cereale

Biscuitii din cereale integrale fac o gustare tarzie foarte sanatoasa deoarece contin proteine si va ajuta sa va simtiti plin. Aveti posibilitatea sa le consumati cu humus, branza cu un continut scazut de grasime sau o felie de carne macra.

2. Cereale cu lapte degresat

Cerealele contin fibre, care va ajuta sa ramaneti plini pana dimineata, in timp ce laptele degresat va ofera calciu, vitamina D si proteine. Pentru o gustare tarzie de noapte cu adevarat sanatoasa, alegeti cerealele care sunt bogate in proteine si sarace in zahar.

3. Sandwich din grau integral

Un sandwich din grau integral cu curcan este o alegere excelenta pentru o gustare tarzie. Curcanul este o carne slaba care va da senzatia de satietate fara a aduce aport foarte mare de calorii. Pentru a da mai multa savoare puteti adauga salata verde, rosii sau o felie de branza degresata.

4. Iaurt grecesc cu fructe

Scazut in carbohidrati si bogat in proteine, iaurtul grecesc este o optiune sanatoasa pentru o gustare de noapte. Condimentati cu fructe proaspete care au multe vitamine si antioxidanti.

5. Branza Quesadilla

Stropiti branza rasa degresata (bogata in proteine) intre doua tortilla pline de fibre, apoi puneti-le pe gratar si serviti gustarea sanatoasa de la miezul noptii.

6. Banana pe toast

Perfect sanatoasa pentru o gustare tarzie, combinatia de banane si paine prajita contine glucide complexe, care incurajeaza eliberarea de melatonina, ajutandu-va sa va relaxati si sa aveti un somn bun.

7. Branza de vaci cu un continut scazut de grasimi si fructe

Branza cu un continut scazut de grasime, alimentele bogate in proteine care combinata cu unele felii de fructe proaspete, face o gustare foarte santoasa de noapte.

8. Cocktail de fructe

Un cocktail de fructe este o optiune delicioasa si sanatoasa pentru noapte. Folositi lapte degresat sau iaurt ca baza si aduagati un iaurt lichid ca si chefirul, pentru a ajuta digestia.

9. Fructe

Fructele proaspete sunt intotdeauna o gustare sanatoasa, bogate in vitamine si antioxidanti. Puteti sa consumati boabe gustoase si hranitoare sau un ananas.

10. Popcorn

Floricele de porumb se poate sa nu fie cea mai sanatoasa alegere atunci cand au sare si unt. Cu toate acestea, alaturi de condimente corecte (precum piperul cayenne) acestea sunt usor de digerat, cu un continut scazut de calorii si va potolesc foamea tarzie.